26 september 2008

The Wedding Day

Äntligen fredag! Planer: luncha med Malin och - om vädret tillåter och modellen är med på noterna - avsluta med fotografering av den blivande mamman och magen. ; ) Ikväll måste jag fixa ett namngivningskort som grannen beställt till barnbarnet, och i helgen har vi tänkt gå på hundpromenad, kolla film, scrappa (inte Micke, bara jag) och bara ta det lugnt. Micke och hundarna ska på grytjakt på söndag, så då tänkte jag scrappa, men det beror allt på humöret om det blir av. ; ) Här kommer en digital snabbis - lätt hysterisk, men jag ♥ färgerna:

Happy Friday!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har fullt upp. Med en massa kul saker. God scrapping på söndag. Och så Trevlig helg!!

(Favvis)Maria sa...

så sommrig å fin LO!=)

Anonym sa...

Det låter som en trevlig helg det där! :-) Själv ska jag försöka sneaka till mig scraptid...får väl se till att barnen pysslar med mig!

/Heidi ( www.scrapnstuff.blogg.se )

petrified in pink (Petra) sa...

Absolut inte hysterisk - underbar LO, gillar ALLT med den men särskilt papprena! Längtar efter scrappandet, får se när jag ska få in det i livet :-)

Sanna F sa...

Härligt med helg!!!
Vilken fantastisk digi layout!!! GALET SNYGG!