07 september 2008

{Just nu}

Jag vill
- att mitt helveteskapitel i avhandlingen snart ska vara klart
- ta mig tid att måla klart pinnstolarna som står i källaren i den glada gula färgen vi har köpt
- komma igång med att träna Body Balance
- finna tid och lust att scrappa varje vecka
- lära mig att strunta i alla måsten utan att ha dåligt samvete

Jag längtar efter
- att få pussa på Hugo {♥}
- att mitt helveteskapitel i avhandlingen ska vara klart
- att oljemålningskursen ska börja
- att tiden ska gå fort till den 4-5 oktober; först bröllop, sen Hugos dop!
- min inspiration! Nån som sett den?!
- att Ella med familj ska komma på besök
- att Malins och Halvars bebis ska komma till världen {♥}
- balans och harmoni

Ny vecka, nya möjligheter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön vecka, darling Anna. Jag återkommer ikväll eller imorgon med förslag på datum när Ellan och jag kan tänkas dyka upp i Ume. Jag är lite velig och obeslutsam, se, så jag kan behöva lite hjälp att bestämma mig. Kramar från Lisa

Anonym sa...

Jag anar en liten höstdepression. Gör såhär - ta med dig block, pennor och kapitlet ut på en parkbänk. Köp gott fika (slisk och kaffe). Ha varama kläder och en filt. Ngt i lurarna. Och NJUT av hösten!!! Luften är frisk och man blir pigg. Går man nog långt hemifrån är det ingen ide att sitta och fundera på vad man skulle kunna gjort hemma istället. Inspirationen ligger nog under någon begynnande lövhög. Tänk om du gör klart kapitlet kan du njuta i lugn och ro av allt främmande sedan! Jag gjorde något liknande när jag nyförlöst skulle skriva klart en D-uppsats på knappa två veckor. Njöt av bebisen desto mer när allt var inlämnat och klart!

Ha en bra vecka nu!

Kram//MJO

Diana sa...

Haha, precis. Det är bara att använda dagarna man har framför sig nu till det bästa ;)

Bra råd du fick här ovan! Det instämmer jag i :)

Monica sa...

Det låter som att du har en massa kul på gång (för att fokusera på det positiva)! :-) Lycka till med avhandlingen.