06 september 2008

{Tack}

Har glömt att tacka er (ScrapKia, Ethel, Tiza67, Sannas mamma, Gula villan i Vallen - hoppas jag inte glömt nån!) som skickat mig olika utmärkelser, bl.a. den här:

Jag blir lika varm i {♥} varje gång nån ger mig nåt sånt här - tack för att ni skriver uppskattande kommentarer i min blogg och för att ni uppmuntrar mig att fortsätta. Kram!
"Reglerna" säger egentligen att jag ska skicka den vidare till 7 andra bloggare, men jag tänker helt anarkistiskt ignorera det; det är helt omöjligt att välja ut bara 7, ni är lika uppskattade allihop!

/A

3 kommentarer:

Nora sa...

Gratulerer med awards, du har fått en av meg og fordi jeg liker så godt det du lager:) (Du kan se den i bloggen min)

Anna/Augusti_73 sa...

Tack, Nora!
{♥}

Anonym sa...

Även hos mig ligger en utmärkelse. Tänkte gör som du o ignorera reglerna. men så slutade det med att jag tog några av mina favoriter o la även dit en motivering... så bidde det *s*

KRAM