10 september 2008

Husse & Sixten

Här kommer en layout om min bror och hans valp Sixten. Sixten har ett stort och varmt hjärta, men ingen uppfattning om hur stor han är och hur långa ben han har, och han vill egentligen väl, men ibland blir det bara tokigt. Det roligaste han visste i somras var att hugga tag i Rallys halsband och sen skaka honom som en liten vante. Och till Sixtens försvar ska vi väl säga att Rally inte var den som protesterade heller... ; )

Sen måste jag bara visa hans ögonfransar. Har ni sett något liknande (klicka på bilden så att ni ser ordentligt)!?

Ha en fin dag!

P.S. Fnyz och Annelie, förlåt att det tar mig sån tid! Jag SKA fixa det idag!

12 kommentarer:

Tipsy Tessie sa...

Underbart färgglad LO!!! Me like!

Mya sa...

guuud så snyggt, gillar färgprovet, kanoncoolt. kraaaaam mya

Anonym sa...

Åh vilken tokglad LO!
/LenaS

Anonym sa...

Han är ju bara så söt!!

/S.

Sanna F sa...

Underbart jätte härlig layout!!!!!!
WOW vilka ögonfransar! Hur långa som helst!

Sabina sa...

Haha - vilken skön hund! Min yngste son heter oxå Sixten!
Din LO är superfin! Så underbara färgkombinationer!

Sabina sa...

Glömde fråga hur din Mama Mia-kväll var..?!

Anonym sa...

Fantastisk LO! Löv it! ;)

Så där långa ögonfransar skulle man ha *s*
Söt vovve det där Sixten.

Anonym sa...

Herregud vilka ögonfransar. Det var dom längsta jag någonsin har sett. Har alla så långa fransar i den rasen?, eller är han bara otroligt söt och unik?

Layouten är mums. Färgexplosion utan dess like. I löööv it! Du är min guru när det gäller färg. Visst har jag blivit lite duktigare på att använda färg? *skratt*

Anna/Augusti_73 sa...

Tack för era goa kommentarer!

Jag vet faktiskt inte hur ögonfransar på vorstehvalpar brukar se ut, men jag gissar att rasen helt enkelt har såna här enormt långa fransar. Ja, nog kan man ju bli lite avis, även om de kanske är i längsta laget. ; )

Och Mamma Mia-kvällen blev bra! Vilken glad-film! Härlig film, gott fika och trevlig sällskap = lyckat! Det visade sig efteråt att Micke blev lite besviken när han förstod vilken film vi sett för han skulle ju också vilja se den, men jag erbjöd mig genast att följa med och se den en gång till. ; ) (Men mitt personliga rekord med att se Dirty Dancing 6 gånger på bio när det begav sig kommer jag nog aldrig att slå *asg*)

/A

Joanna sa...

Ja jisses vilka långa fransar!! :-o Hur söt som helst! :D

Nina sa...

Guuud vilken UNDERBAR layout! Jag fattar inte hur du kan göra så mycket vackra kort och layouter...gör du aldrig något FULT??

Hehe, den hunden behöver ingen mascara... ;)