05 september 2008

Mamma ♥ Hugo


Overlay: CatScrap.com.

2 kommentarer:

Monica sa...

Pluttis! Vackert kort. Längtar efter att få ta sådana kort på min syster och bebben i hennes mage.

Anonym sa...

Vad stor den lilla sötnosen har blivit! Du undrade vad jag gör när jag bakar ordentligt...Grejjen är den att jag hatar att baka! När jag väl gör det blir det således lite större projekt. Men den där moussetårtan är verkligen superenkel - jag lyckades ändå glömma att blanda i youghurten (det är så typiskt mig). Min sambo gav mig Lila Lindholms bok "Leila bakar" i födelsedagspresent som en liten vink om att jag borde träna mer på det här med bakningen... Men jag fikar väldigt gärna. Ska till cafe Anno på Olofsforsbruk idag. Jag har ju inte lika nära till bra fik som du som bor i "fikastan". Trevlig helg!