29 september 2008

Hej hopp!

Måndag igen! Jag hade måndagsfika på jobbet idag, och som vanligt resulterade det i att Micke fick göra en akututryckning innan jobbet för att köpa ingredienser när första omgången misslyckades... ♥ Ja, jag klev upp och bakade scones imorse. Man borde väl lära sig att inte ställa sig och baka på morgonen (det är nämligen inte första gången det blir utryckning...), men eftersom jag skulle baka scones ville jag att de skulle komma direkt ur ugnen, och så blev det som det blev. Men det blev i alla fall väldigt uppskattat! Sen har jag hunnit med att ha seminarium på förmiddagen också, så jag känner mig ganska snurrig och allmänt mör, men allt gick bra - det är en del mindre kompletteringar som ska göras, men i stort var alla nöjda med kapitlet. Yay!
Hur som helst, måndagar = kortskissdagar, men idag är faktiskt sista kortskissen på ett tag. Bloggen ska ta paus, sen hoppas vi komma igen lite senare i höst med förnyade krafter. Här är veckans skiss och min tolkning:



Ha en fin måndag!

7 kommentarer:

Christine sa...

Supersnyggt kort!!
Baka på morgonen.. Toka! ;) Du är dock alltid välkommen till mitt kök!! =D

Anonym sa...

Superfint kort, som alltid!

Anonym sa...

Superhärligt kort!! :)

Anonym sa...

Grattis till ditt fina seminarium! Du är duktig. Puss & kram från Lisa m fl

Unknown sa...

Vilket finfint kort!
Vad har du för kamera?

Anna/Augusti_73 sa...

Tack! ♥
Hedvig, jag fotar med en D80.

/A

Nina sa...

UNDERBART, läckert, å väldigt mycket DU!!! Me like! ♥