02 september 2008

Den lilla RAK:en

... blev till en liten RAK och en mini-RAK. Ni var så många så jag tänkte att jag säkert kan avstå en Stickles-flaska till och ytterligare en av alla stämplar som jag ändå aldrig använt och säkert aldrig kommer att använda heller, så jag tog hjälp av random.org för att slumpa fram inte bara 1 utan 2 nummer (tyvärr är mina duktiga små fyrbenta medhjälpare i skogen den här gången). Den ursprungliga RAK:en med 4 flaskor och en stämpel går till nr 24 Annelie (ja tänk att det blev så att de får åka hela vägen till NZ!) och mini-RAK:en går till nr 13 Fnyz. Stort grattis! Maila mig era adresser så kommer godis till er brevlåda (min e-postadress finns här till höger).
Tusen tack till alla för era braiga boktips! Många av böckerna ni rekommenderat har jag redan läst och tycker precis som ni att de är himla bra, men minst lika många är helt nya för mig. Nu lär det dröja tills jag blir utan bra tips på böcker!

/A

4 kommentarer:

I ett litet hus sa...

Hej och tack för söta kommentaren på min sida!

Härligt att få ge bort lite saker, det blir man så glad av!

Ha det bra! Kram

Teres sa...

Underbar blogg du har. Älskar dina färgglada alster och dina foton som du redigerat så fint.

Har en liten fundering kring dom snygga "ramarna" som du har bakom vissa av dina bilder ex bilden på stickles. Vad är det...något man kan göra själv eller färdiga ramar att ladda hem? Tycker dom framhäver bilderna så fint och ger en härligt charmig känsla.

Anna/Augusti_73 sa...

Tack! ♥
Ang. ramarna så är det färdiga ramar man kan köpa och ladda hem. De flesta ramar jag har (eller i alla fall just de ni frågar om)kommer från designerdigitals.com. Sök på frames och Katie Pertiet så hittar ni! (Malin har också frågat om detta några inlägg längre bak, förlåt att jag glömt att svara! Hoppas du ser detta)

/Anna

Teres sa...

Tack snälla för hjälpen:)