15 september 2008

{hello}

Ny måndag, ny vecka, nytt kort hos Kortskissen! Har haft en mysig helg med baaara roliga saker; höstpromenad i skogen (komplett med en snabb skymt av älg), besök på Bondens marknad, städning (ja, det kändes faktiskt roligt också, i alla fall när vi var klara!), film (Once & In the Valley of Elah), scrappande och god mat (Micke har stått i mörkret och grillat på balkongen med pannlampan på *LOL*). Lite mer av scrappande och framför allt lite mer fotograferande, som det blev väldigt lite av, hade inte skadat, men man kan inte få allt. På onsdag kommer Lisa och Ella, då kanske det blir fler foton tagna, och nästa helg tänker Micke åka till Knacken en av dagarna, så då får jag ta mer scrapptid.

Här kommer skissen och mitt kort:



Ha en bra vecka!

7 kommentarer:

Mya sa...

så skön helg, härligt att du hann med så mycket. skickar du lite energi till mig kanske? Superfint kort, det är alltid så inspirerande kort på kortskissen! mya

Jag... sa...

Såååå FIN! :-D

Trevlig vecka!

Anonym sa...

Vi läääängtar!!! Lisa & Ellan

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, vilket fint kort du gjort. :-)

Skön helg, kanske är det mer sånt du bör unna dig för att locka fram inspirationen? Läste att det var så mycket måsten som du hade svårt för att släppa... Och för mig så dödar det all inspiration.

Anonym sa...

Underbart kort. Vad är det för ett blommigt snyggt papper? Verkar har ungått mig tills nu! ;)

Skönt att du haft en sån härlig helg.

KRAM Jenny

Anna/Augusti_73 sa...

Tack! ♥
Jenny, pappret är från Primas serie "The Morning Song".

/A

Nina sa...

VRÅLSnyggt! Du slår undan benen på mig varje vecka med dina UNDERBARA kort!