22 maj 2008

Smile

Har haft det väldigt bra i Stockholm så här långt! =) Idag for vi in till Söder, shoppade loss på Skapa, köpte rockstjärnetvål på Lush (min absoluta favvotvål!), åt scones, drack ice latte och vilade fötterna på Wayne's, strosade runt på gatorna i SoFo, mötte upp Lisa utanför jobbet på Sveavägen och avslutade dagen på Muffin Bakery, och ikväll har vår faster varit här och fikat och så har vi så klart kollat på Grey's. Imorgon blir det Djurgården!
NU ska jag gå och lägga mig! Fast innan jag släcker lampan måste jag nog läsa lite deckare. Eller kanske bläddra i Mini Albums III som jag köpte på Skapa idag. ; )
Jo, här kommer en LO jag gjort till SWEs utmaning, "
scrappa dåliga foton":

5 kommentarer:

Anna sa...

Det må ha varit ett dåligt foto men en fantastisk LO måste jag säga.
Ps hur får du dit hjärtan här i din blogg
Kram Anna

petrified in pink (Petra) sa...

Låter som en underbar dag. Härlig layout som vanligt, du är fantastisk!

Kram och godnatt från P.

Anonym sa...

Hej!

Jättefin LO! Jag upptäckte att du bor i Umeå, själv bor jag fem mil söder om dig i N-ling.... Känns som om fler runt mig scrappar än jag vet. Jag vill också åka till Sth och gå på söder, jag blir så avundsjuk, men jag har en en månad gammal tjej och en fyraåring att ta hand om just nu. Ska dock få scrappa loss på pysselträff i helgen. //Marie

Sanna F sa...

Låter som att du har det super härligt !!!
Och layouten är ursnygg och grattis till att du ska bli moster igen! :)

Anna/Augusti_73 sa...

Tack! *glad*
Anna - Alt+3 på "räknedelen" på tangentbordet, kommer inte på vad den kallas, hoppas du förstår vad jag menar. =D
Marie - Jo, det är nog rätt många här i trakterna som scrappar. Nordmaling besöker jag varje torsdag, men då är det inte scrap utan hund som gäller! ; )

/A