31 maj 2008

Lördag!

Härliga lördag med fantastiskt fint väder! Var in en snabbis till stan på förmiddagen, nu har jag suttit på balkongen i solen och när jag har skrivit det här har jag tänkt scrappa ett presentkort och kanske göra klart det där minialbumsprojektet jag påbörjade igår kväll och som jag faktiskt kom väldigt långt med. Har fått höra av syrran att de jobbar på att få bebisen att komma ut (vi behöver kanske inte gå in på vilka knep de använder sig av... *LOL*) så jag måste skynda mig att göra klart.
Och här kommer en liten smygtitt, en väldigt suddig sådan, på en LO som antagligen dyker upp här imorgon eller senast måndag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

skall bli skitkul att se det färdiga resultatet. Du är grymt duktig och in största inspiration!

Måste bara fråga, vilka butiker handlar du heöst ifrån? Nån Amerikansk favorit?
Och om du fick välja en butik, med endast saker från deras sortiment vad skulle du då valt? (och givetvis vilken butik är det)
Har nämligen lite beslutsångest vartifrån jag skall köpa och vilka saker)

Kram, Daniela

Anonym sa...

för att klargöra min tidigare kommentar. Vilka saker skulle du valt från den butiken i sådana fall.

Kram igen.

fraise sa...

Oh- det ser jättespännande ut det där minialbumet! Massor av snyggheter som jag kan urskilja! :-)

Anonym sa...

Måste bara fråga två saker till (förlåt om jag stör och tjatar) :/

Vilket av dessa tre använder du mest:
Prism - Kraft
Prism - Packaging Brown Wrap
Prismatics - Birchtone Medium

Och vad är detta för blommigt papper du använt på detta kort,
(http://bp3.blogger.com/_UvqT-BfJb7c/SCfeuESeRuI/AAAAAAAABpY/IdilsTWaow8/s1600-h/kort_skiss11.jpg)

Det är ju jättegulligt!

Tacksam för svar! :)
Kram!

Monica sa...

Ja, så härligt det ser ut!!!

Malin sa...

Japp.. en av de få gånger då jag har längta efter att det ska bli måndag ;)
Ser ut som en underbar LO!!
Hoppas du får en skön vecka
♥-Kram Malin

Anna/Augusti_73 sa...

Daniela - Jag har ingen speciell favoritbutik (önskar att det fanns en butik som hade allt jag gillar...!) och jag handlar väldigt sällan från USA numera. Tidigare var min absoluta favorit Two Peas, men eftersom deras frakt har blivit så dyr har jag slutat handla där. Någon enstaka gång handlar jag från KT Crafts.

Har inte heller något märke som jag gillar ALLT av, det blir en produkt här, en produkt där. Men en av mina favoritprodukter är thickers från American Crafts, annars blir det lite av varje.

Det blommiga pappret är från en av Sassafras nyaste kollektioner.

Prism har jag aldrig använt tror jag, använder ö.h.t. lite cardstock. Vill jag ha något brunaktigt använder jag Bazzils Kraft (men Prism har ju också en Kraft-färg, så det borde väl vara ungefär samma).

Hoppas det var svar på dina frågor.
/A