26 maj 2008

{M♥P}

Måndag igen! Faktiskt en riktigt bra dag för att vara måndag - hade seminarium på jobbet; det gick bra och jag fick flera riktigt bra synpunkter. Inget kort för mig hos Kortskissen denna vecka, men rusa dit och titta vad de andra har gjort.
Idag är det exakt en vecka kvar till min systers bf!! Hon är dock beredd på att gå över tiden, mamma har tydligen gjort det med alla oss tre syskon. Åh, det är så spännande! De vet redan vilken sort det blir, men tänk att det bor en liten människa där inne - visst är det magiskt?!

Jag gjorde klart minialbumet igår men har inte haft tillfälle att fota det. Ska försöka fixa det imorgon! Ha en bra vecka!

3 kommentarer:

Diana sa...

Å så snygga bilder!
Använder du urban acid för att få fram de dämpade snygga färgerna eller fixar och trixar du med curves mm?
Försöker få till mina såhär men lyckas inte alls...

Ska bli så kul att se minialbumet!
Hoppas din syster slipper vänta för länge på bebis nu. Tror det blir en liten pojke!

Sabina sa...

Vilka sköna bilder! De är verkligen jättehärliga. Men nu har vi väntat aaaaalldeles för länge på minialbumet..! Jag är visst inte så tålmodig själv...*fniss*

Anna/Augusti_73 sa...

Diana - Pinsamt, men jag minns faktiskt inte exakt hur jag gjorde. Kan vara Urban Acid (backad till halvvägs) eller kanske FashionPassion, också backad. Har kört levels, brightness/contrast, color balance + skärpa och sen action. Och så vinjett också.

/A