01 maj 2008

1 maj!

Inte klokt vad tiden går! Samtidigt som det är härligt att det blir allt ljusare och varmare kan jag känna mig lite stressad (inte så lite heller) av att tiden rusar iväg. Så mycket som jag dels måste, dels vill göra, så lite tid.

Men, man blir ju inte gladare av att fundera på oglädjor så jag tänker på mina senaste små och stora glädjor istället:
♥ Glass i solskenet med bästa vännen (som dessutom bjöd på glassen) igår!
♥ Jag vann en fotografering av Jenny Sandberg som min kompis Emma ska få! Fantastiskt roligt att få ge bort en sån present! (Hoppas bara att Emma inte blir ledsen för att jag sa att hennes egna foton är usla... *LOL*)
♥ Jag vann ett art card hos Debee (drummergirl)! Hoppas att hon öppnar Etsy-shop sen så att jag kan köpa några till.
Mikaelas photoshop-kurs börjar idag! Känner mig lite dåligt förberedd - har fotat alldeles för lite på sistone - men det ska bli roligt att lära sig en massa användbara tips och trix!
♥ Långhelg, fint väder, glad man och lyckliga hundar!
Happy 1 maj!

5 kommentarer:

Malin sa...

Kikar in å önskar dig en trevlig valborgförstamajhelg ;)

Å Vad jag skrattade när jag läste din motivering till Jennys fototävling :-D Grattis till din kompis, jennys fototn e såå fina :)

Scrapangel sa...

Härlig inställning, önskar jag också orkade anamma det ibland :)

Trevlig helg.

Anonym sa...

Läste din nominering i Jenny S blogg - jättehärligt att hon/du vann :-)
Ha det såå gott o hoppas vi ses snart igen.
Kram HelenaN i Övik

Ella Aline & co sa...

Tack för det hemliga receptet, Anna. Det ska förgylla någon av våra helgdagar! Kramar från Uppsala och pussar från Ellan som lovar dig att blogga inom en snar framtid. Hon vill gärna visa hur hon förhöll sig till majbrasan, bland annat.

Monica sa...

Vilken härlig lista! Hoppas att resten av helgen blir lika fin...