20 maj 2008

Tjuvkik

Hej, hallå! Idag åker jag till Stockholm! Ska bli så himla roligt - har inte träffat min syster sen slutet av februari - och jag hoppas att jag kommer att ha massor med foton med mig hem. Vi har egentligen inget speciellt inplanerat (ja, bara att ta en massa foton då) men på fredag åker vi upp till Uppsala och hälsar på Ella med familj. Min syster har bf 2 juni, så det blir nog inte så mycket spring på stan, även om hon sa i telefon att hon känner sig ganska vigulant. *LOL* Och så har jag ett presentkort på 500 spänn på Skapa som jag ska se till att använda. Svårt? Not! =D

Det blir antagligen lite klenare med uppdateringar under tiden jag är borta, men nåt litet spännande ska vi säkert kunna hitta på. Lite foton kanske... ♥ Ni får komma tillbaka och se om det händer nåt.

Hade tänkt ha något pyssligt att visa innan jag far, men icke sa Nicke. Håller på med ett litet minialbumprojekt, men det är inte klart så ni får nöja er med lite wip-foton. ; )

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint litet minialbum det ser ut att bli. Får massor av inspiration för att göra ett eget.

Gillar dina färgstarka färgkombinationer. Hoppas att du får det kul i Stockholm.

Mya sa...

ser fram emot att få se många fina foton sedan!
Minialbumet ser mumsigt ut!

Anonym sa...

I LOVE your album!!! Where can I buy those cute chipboard owls??
With love from Holland

Sabina sa...

Ååå, jag blir alldeles kär!! Du är så duktig på färgkombinationer, det är verkligen ögongodis! Kan knappt hålla mig tills jag får se resten... Ha det riktigt bra i Stockholm!

Meri(txell) sa...

Nej, men... kommer du hit och till Skapa!!! Hoppas jag får träffa dig, jag har kurser där ibland!! På lördag så kommer jag att vara borta i Täby på en scrapmara vi ska ha... ska bli kul!! Ha det superskojigt i Stockholm och ser fram emot att se hela minialbumet!!

Christine sa...

Åhh.. Nu blir jag ju jättenyfiken på det snygga minialbumet!!!

Ha så kul i storstaden!
<3

petrified in pink (Petra) sa...

Minialbumet ser helt ljuvligt ut, vilka färger! Kan knappt hålla mig tills du visar resten, du är ju bäst!

Ha' en riktigt härlig vecka i Stockholm och ta riktigt mycket foton.

Kram P.