27 maj 2008

{My Happy Book}






16 kommentarer:

fialoppan sa...

WOW!!! Heeelt fantastiskt läckert!

Anonym sa...

Vilket underbart litet album!!

Anonym sa...

Helt underbart album!! Härliga färger, foton och dekorationer. Helt enkelt makalöst snyggt!!

Sara sa...

Sååå snyggt!!! Mysigt på nåt sätt...
♥♥♥

Hi I'm Debee :) sa...

oh this is drool worthy!
Everything you do it so amazing anna!
I LOVE this :)

debee

terese sa...

vackert! :-) jag blir också glad av att titta på det ;-) färgerna och din sköna scrapstil!!

Monica sa...

Älskar, älskar! Och dina vackra foton också...

Silje Røe Hagland sa...

WOW! fy for en lekker bok!! <3

Tipsy Tessie sa...

Åh så underbart- gillar, gillar, gillar!!!!

Anonym sa...

Galet snyggt!!!! LOVE love!

Sabina sa...

Äääntligen! Den är helt underbar Anna! Fotona, färgerna å dekorationer - så läckert! Molnstämpeln är ju kanon, var kommer den ifrån? Jag kan faktiskt inte se mig mätt! TACK!! <3

maybe*mej sa...

Hej du makalösa kvinna..hur hinner du göra så fina saker...Var dag är det ngt nytt fint... Dina foton är jättefina på din syster..det är väl din syster...

De här häftet..eller vad man kan säga är bara såååå fint. Du har ju hur cool stil som hällst. KUL.

Nä nu får jag ta och göra lite flera foton i psp. tjingeling.

Emma sa...

Helt enkelt fantastiskt snyggt och tokläckert!!!

Joanna sa...

LÄCKERT!!! Jag håller på med ett likadant album, vi får väl se om jag får orken till att slutföra det också *s*

Anna/Augusti_73 sa...

Tack snälla!!! Suger i mig era kommentarer som en svamp *LOL* Har känts lite trögt på scrapfronten en längre tid, då blir man extra glad när man får höra såna här fina saker.
Molnstämpeln är från Sassafras och ingår i ett set med ugglor och lite annat.

/A

majsan sa...

Helt sjukt snyggt!!! Man blir alltid glad när man kikar in hos dej :D
Ha det gott!