16 maj 2008

Dagens glädjor

> Jag har blivit PIF:ad av Silwerstar - jag att bli PIF:ad! Och det betyder att det snart kommer att dyka upp en PIF här också.
> Det är helg. Även om jag måste jobba hela helgen, så är det ändå helg.
> Jag fick träffa Ellas rara mormor och morfar idag (som också är mina svenska "fosterföräldrar" *fniss*) och blev dessutom bjuden på jättegod lunch (det gjorde att det var värt allt slit med dina förbaskade kartonger, Lisa!).
> Jag har faktiskt tagit ett par pyttesteg mot det där som jag vill men är för feg för. Det finns hopp!

> Det är bara några dagar kvar tills jag får träffa min syster och hennes stora mage. Ja, och hennes man också, så klart. ; ) Och hunden Filip, inte att förglömma. Jag ska vara där i flera dagar och vi ska bara ta dagen som den kommer och ta massor av foton.
> Bloggen har passerat 40.000 besökare - yay!
> Jag har världens finaste familj:


Happy Friday!

3 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Är av den nyfikna sorten, och nu är jag så nyfiken så jag nästan går av på mitten! Kommer du att ge oss någonting eller bara fortsätta att reta oss;-)

Ha' en bra helg trots jobb.

Kram P.

fialoppan sa...

Härligt inlägg!
Ha en skön helg, kram!

Anonym sa...

Anna, du ska få något fint av mig på fredag. Du är snäll och stark och en jävel på att bära kartonger (det där sista är mina föräldrars uppfattning, om än de inte använde just ordet jävel). Puss och kram och trevligaste helgen - snart ses vi!!