08 maj 2008

Tapas

Dra på trissor, kors i taket [insert valfritt talesätt] - en ny layout! Ja, de har sannerligen inte duggat tätt på sistone, och när det väl kommer en är den väl inte direkt nåt mästerverk heller (som ju alla mina layouter vanligtvis är *ironi*). Jag har tappat sugen litegrann. Jämför mig för mycket med andra och tycker att allt jag gör blir fult och tråkigt och oinspirerande, därför har det blivit många kort istället - en lagom utmaning i lagom storlek. Dessutom följer jag Mikaelas photoshopkurs, och det är det som känns roligast för stunden. Nåja, förhoppningsvis går det över snart, jag kämpar på.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallåå!!!
Du är den som inspirerar mig mest av alla scrappare i Sverige!! Jag vet att jag är urusel på att kommentera, men är inne på din blogg MINST en gång om da´n å önskar att jag kunde scrappa som du! Vill bara uppmuntra dig - det är nog bara en övergående fas -eller hur?! Men dina kort är väldigt inspirerande oxå, så det så!!
Kram Sabina

pysselpetra sa...

Kan bara hålla med förra kommenteraren.
Hoppas att du får tillbaka din inspiation!
Skulle vara spännande att se lite av det du gjort på Mikaelas fotokurs också...

Sanna F sa...

Ja jag håller med! Du är ju super inspirerande och jag vill kunna scrappa som du!!!!
Hoppas du får tillbaka sugen snart!
KRAM

Susanne H / snuffehar sa...

Men du, du är ju verkligen superduktig och gör sååå snygga saker!! Hoppas din lust kommer tillbaka snart!

Visst är det kul med fotokursen! Jag sitter uppe till sent in på nätterna och redigerar. Ingen tid att scrappa här just nu inte...

Christine sa...

Dina layouter är ju fantastiska!!!
Släpp på prestationsångesten och bara skapa ;)
Tittar in här dagligen och blir på så gott humör när du har uppdaterat!

Helmysig lo!!
Kramar <3

Ewonne sa...

Hoppas också att du kommer tillbaka med en massa inspirerande alster snart! Blir alltid lika glad av att se vad du gjort ♥

//Ewonne

Joanna sa...

I know the feeling! Koncentrera dig på annat kul du vill göra så länge och vips så tror jag att din scraplust kommer tillbaka når du minst anar! Jag tycker såklart att du är fantastiskt duktig, men det är ju det där med att flytet också, även om andra säger att man är bra så är ju det viktigaste att man själv _känner _att det är KUL och att man är bra. Kram på dig!

Anonym sa...

Den där känslan känner jag också igen, men det kommer och går. Håll ut bara! Du är en enorm inspirationskälla, otroligt duktig - en av de allra bästa om du frågar mig. :) Sug åt dig alla komplimanger här, det är du värd.

KRAMAR

Linda Muhr sa...

Hej hej!

Ville bara önska trevlig helg!

Mvh Linda

Theresa/Tette sa...

Oh, jag får bara hålla med alla andra ovan och säga "Håll ut - inspirationen kommer tillbaka!".

Ha en bra helg!

Marie sa...

jaaa så kul att se dig scrappa igen, du som är så grymm!!! denna layout var lite annorlunda från dig, men man ser ändå att den är "DU", den är super! gillar all text!

Jennie/Deleelsia sa...

Håller med alla de andra: Du inspirerar!

Snygg layout denna med...och japp tapas är mums :)

Anonym sa...

Varför tänka dåliga tankar om ditt skapande? Nu verkar vi alla vara rörande eniga om att det du gör är skitsnyggt rent ut sagt - men vad spelar det för roll EGENTLIGEN? Det är du som har skapat - alltså är det vackert. Punkt och slut. Ha en skön vecka i vårvärmen!