29 maj 2008

Utmanad

... av Sara!

♥ 3 namn jag går under: Anna. mamma (inte matte!), honey
♥ 3 saker som skrämmer mig: att något ska hända dem jag älskar allra mest, att alla blir äldre (inte av utseendemässiga skäl, utan för att det innebär att personer jag älskar kommer att dö, något jag inte vill inse eller ens tänka på), att det finns så mycket ondska
♥ 3 saker jag har på mig: (just nu) underställströja, t-shirt, typ träningsbyxor
♥ 3 sanningar: jag har världens sämsta karaktär, jag önskar att jag utbildat mig till något annat, jag drömmer om att starta eget
♥ 3 saker jag verkligen vill ha: ny kamera, skrivlust, stor målning av Lisa Rinnevuo

Den som vill hakar på!

4 kommentarer:

Tezzan sa...

Lite kul att läsa... Jag har redan svarat på frågorna i min blogg...

Sabina sa...

Jag antar utmaningen! Vad är du utbildad till egentligen? Står i startgroparna med eget företag, har velat fram å tillbaka i flera år nu... Men nu har jag skrivit "kontrakt" med en väninna att när sommarlovet börjar ska jag starta. Nervöst!

Anna/Augusti_73 sa...

Jag är utbildad gymnasielärare i sv/en/sv2, men jobbar som doktorand. Men mina starta eget-drömmar har ingenting med min utbildning att göra. =) De är ö.h.t. väldigt diffusa. *LOL*

Sabina sa...

Låter som vi borde slå våra kloka huvuden ihop..! Kanske kan komma på en ny fantastisk affärsidé å tjäna massa pengar..! *fniss*