25 maj 2008

Varianter

Kan inte bestämma mig...

9 kommentarer:

Malin sa...

Omöjligt val, ALLA dina foton är underbara!!!
Hoppas du haft en bra helg
♥-Malin

Anonym sa...

Underbart foto, som Malin säger - alla dina bilder är sååå bra.
Jag tror nog att jag gillar det första bäst här om jag måste välja

petrified in pink (Petra) sa...

Välkommen hem! Jag röstar på det vänstra eftersom jag tycker det behåller detaljern i ansiktena bättre men båda är jättefina.

Kram P.

Anonym sa...

jag säger också det vänstra. Underbara foton!!

Sol sa...

Håller med; dina foton är underbara! Och jag fastnade också mer för det vänstra fotot. :-)

Sabina sa...

Ja, jag får väl ansluta till majoriteten... Röstar oxå på den vänstra. Men du kanske har väldigt bra argument för den högra? Härligt foto är det i alla fall! :)

Anna/Augusti_73 sa...

Nej, inga argument för den högra. Nu har jag överlagt med mig själv, och jag röstar också på den vänstra bilden! *LOL*

/A

(Favvis)Maria sa...

Jag håller me petra.. Den vänstra e bäst..

Anonym sa...

VÄ e bäst *s*