25 maj 2008

Hemma!

Nu är jag hemma igen, borta bra men hemma bäst! Har haft det jättemysigt i Stockholm, men det är en speciell känsla att komma hem. Jag har fotat massor (men som vanligt är jag missnöjd med största delen *LOL*), så Mikaelas photoshopkurs kommer synnerligen väl till pass. (Hon ska köra en omgång till med start 1 juni, skynda dig maila om du vill vara med!) Extra lycklig blir man när man kommer hem och upptäcker att 1. Micke har dammsugit (kärlek! ) och 2. man har fått ett stipendium och 3. Pif-en från Silwerstar har kommit och man har fått massor med fina fina saker! Yay * 3!

Det här fotot hade jag glatt (ja, inte "glatt" glatt, men ni förstår) slängt innan Mikaelas kurs (eller förresten, jag hade nog inte ens tagit det):

Mer kommer eftersom. Idag blir det deckare och kanske lite scrap!
Mysig söndag!

2 kommentarer:

Emma sa...

Grattis till alla lyckor :) Fotot blev ju jättebra redigerat!

petrified in pink (Petra) sa...

Helt underbart "golden hour"-foto och superfin redigering. Längtar tills jag själv skall ut och ta lite foton, det har blivit lite väl mycket innesittande för min del det senaste.

Kram P.