14 maj 2008

Mitt liv på 6 ord.

Vet vad jag vill. För feg.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Shit, vad nyfiken man blir!

Mikaela sa...

Det där hade kunnat vara min livshistoria. :-)

ylva sa...

men näe... det duger inte ;). inte orden alltså, utan kontentan. uppriktigt sagt, att faktiskt veta vad man vill är en välsignelse! och har man dessutom en massa talang... ja, då får man lov att jobba bort den där helt onödiga fegheten :). alltså fegheten finns ju där för att hindra oss från att göra dumheter, inte för att hindra oss från att göra bra saker.

Laila sa...

Hmmmm...
Det sorgliga är att du är inte ensam! :-\
Våga och vinn!

Anonym sa...

Känner igen mig där ja...

Anonym sa...

Du kan! Ta steget! Heja heja!

Sara sa...

Jag vet vad du menar... Du har några frågor att svara på, kolla min blogg!