23 januari 2008

Tipsa mig, nån!

Alltså, jag har länge kikat på Basic Greys olika fibers som finns till deras pappersserier, och nu när Two Scoops kom kunde jag inte motstå dem längre. Jag menar, vem kan motstå den här karamellen? MEN. Vad tusan ska jag göra med dem? Ihop är de ju hur fina som helst, men direkt man tar loss dem ifrån varandra ser de ut som taniga små tarmar. Vad har ni gjort? Eller är det bara jag som varit så dum att jag köpt dem? *LOL* Skulle nån mot förmodan ha hittat något fiffigt att göra med dem, tipsa mig, please!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jaghar hadt samma problem! Fast tyvärr måste jag också säga att jag gett upp...

Zarah sa...

Snurra dem runt en altrad burk så att du verkligen FÅR den där tuffa kompakta effekten? :)

Anonym sa...

jag brukar knya dem i krokodilklämmor, gem eller dyl. ibland många olika av garnerna å ibland mixat med band.

har även använt istället för floss i mitten på nån knapp ifall jag vill ha lite "luddigare" eller glittrigare.

kramar

Anonym sa...

Jag gjorde ett valentine kort dar de var samlade bakom ett stort hjarta. Kolla har: http://annelie.blogg.se/scrapping/1199525441_been_croppin.html

Karoline Sigoldson sa...

Gör en blomma av dem...:-) (ja, jag har ju snöat in på det...) Kanske inte alla på en gång dock...virka el nåt...
Eller sy fast en "klump" med symaskinen...ja, jag vet inte hur...men det skulle nog kunna bli snyggt...:-)
Använd dem som ram runt ett foto...
Nej, jag vet inte, jag har också kollat in dem men tvekar av samma anledning...

Blablabla...

MiaMaria sa...

Jag tycker om att använda dem till tagbooks. Fyra tags med ett litet band var som när man stänger den ser så fin ut :)

En favorit:
http://sarnhammar.se/album/scrap/slides/20051214_godjul.jpg
http://sarnhammar.se/album/scrap/slides/20051214_godjul_tags.jpg

Anonym sa...

Och jag har dem i grattistags dvs jag gör en tag med hål i och garnet lite läckert hoptuvat genom hålet... Tagsen har jag till paket, i blommor eller på en gå-bort-flaska.

/Pernilla