24 januari 2008

Dagen idag

Idag har jag skickat mitt livs första riktiga RAK, till en person jag aldrig träffat eller pratat med. Hoppas hon blir glad!
Idag har jag fått änglavingarna jag köpt på e-bay. Ska jag inte bli moster snart? Vill börja fota bebis!
Ikväll ska jag till min kompis Malin och pyssla och prata strunt. Jag vet inte vad hon har för projekt på gång (tror hon ska sy nåt), själv tänkte jag göra kort av spillpapper. Helst hade jag velat pyssla med pärlplattor, men Lajsa fick förhinder så det får bli nästa gång.
Ha en bra kväll!


Epilog: Kvällens pyssel blev lite lidande av allt struntprat, men det var hemskt trevligt, och jag lyckades ändå åstadkomma grunden till 4 kort. Extra kul var det att jag fick testa min Crop in Style NaNavigator som jag vann hos Jommas för första gången (alldeles lagomt stor, men skulle jag åka på träff tror jag nog att en ICA Maxi-kasse fick komma med som komplement *LOL*), plus min lilla Krafter's Purse.
Godnatt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt det låter, önskar att jag hade någon pysselvän!

Karoline Sigoldson sa...

Säger som ovanstående...önskar att jag hade någon att pyssla med live... Det låter så mysigt och kul!

Silje Røe Hagland sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Silje Røe Hagland sa...

Aah! Saa goey det hoertes ut!
Skulle ogsaa oenske jeg hadde noen 'att pyssla' med :)

badanka sa...

härligt! låter som ni hade en toppen torsdag..
Hoppas att de blir en trevlig fredagMys på dig färggladaste tjejen