06 januari 2008

Finaste lilla bönan

Planen var att scrappa idag, men det blev inte så. Dagarna bara går och man hinner inte med hälften ens. Idag har vi varit på promenad, kollat film, städat bort julen, tvättat (Micke), lagat världens godaste pizza och inrett vårt Blocketfynd - ett gammalt medicin-/läkarskåp som vi ska använda som barskåp (ja, vissa skulle väl säga att det är samma sak).
Här kommer i alla fall en LO jag gjort till SWE - uppdraget var att använda foamstamps. En LO med Ella, finaste lilla bönan, men nu är hon inte så liten längre. Fotot har mamma Lisa tagit.

Hoppas att ni har haft en mysig helg!

5 kommentarer:

Monica sa...

Så otroligt fin...

Sara sa...

Åhhh, jag dör va' fin!!! Anna vad du kan!!! Kanske en framtida scraplift för mig om du samtycker ;)

♥Sara

Karoline Sigoldson sa...

I löööve it!!!
:-)

Linda Muhr sa...

Fin fin Lo, men jag vill allt se blocket fyndet..;)

♥ Linda

Anonym sa...

Alltså, Anna, så finfinfin. Nu är lilla bönan hemma med pappa och jag är på jobbet och längtar. Tusen kramar och pussar. Lisa