11 januari 2008

Rally, igen

Nåja, idag lyckades jag mot alla odds få till en hyfsad bild av Rally-LOn jag gjorde här om dagen. Så här blev den:

Väldigt enkel, utan journaling, bara lite färg och dekorationer, men jag hade kul när jag gjorde den. Det är den första LOn jag gjort på väldigt länge, det kanske syns på användningen av färgerna. ☺

Det blir ganska många bilder på Rally nu, och ibland får jag lite dåligt samvete gentemot Ozzy, men jag får väl hålla med Micke: Ozzy är nog ganska lättad över att slippa vara den som får ställa upp hela tiden. Här är två foton på våra mysiga gostroll:


Happy Friday!

8 kommentarer:

Sofie sa...

Så snygg så! Och det är skönt att göra lo:er utan journarling ibland, går lättare att bara släppa loss då :-)

fraise sa...

Som vanligt ser det alldeles jätteläckert och fullkomligt perfekt ut!! Cool färgkombo! :-)

badanka sa...

najsigt värre! älskar den.. mys fredag på dig

Anonym sa...

Såååååååååå söt! :)

AnnaB sa...

Superfint och supersöt!!!! Ha en bra helg!!!

Silje Røe Hagland sa...

wow!! ELSKER fargene mot den brune bakgrunnen! NYDELIG <3
Bildene ogsaa, kjempe soete!

Haaper du faar en fin helg <3

Anonym sa...

Men wow alltså! Helt underbar.
Jag vill oxå ha kraft-cs nu ju.

Cattis sa...

Ååå..vad jag gillar din stil!! =) Och Rally är ju för söt!

Kram/Cattis

http://kathis.blogg.se/