05 januari 2008

Julklappsfavoriter

Bästa julklapparna har jag ju redan berättat om (Rally, och att jag ska bli moster), men här är några favoriter till:

En vedkorg gjord av gamla återvunna bildäck (har letat hur länge som helst efter en fin och praktisk vedkorg som rymmer lagomt mycket ved):


6 stycken frukostskålar från Pentik (en annan sak jag letat efter superlänge - inte för stora, inte för vida, bara helt perfekta!):


Två rostiga bokstäver (K till mig, M till Micke) - helt utan funktion, men åh så fina!:


En madonnastaty:

Mysig lördag!

5 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Vilka fina julklappar!
Snygga foton...
:-)

Sanna F sa...

Jätte härliga julklappar!!!

Emmas idéer sa...

Hej
Jättefin blogg du har här.
Vart är de fina bokstäverna köpta? Jag har letat överallt.

Ha en trevlig kväll
//Emma

Anna/Augusti_73 sa...

Emma,
De rostiga bokstäverna är köpta på Mosaik, en liten butik här i stan (Umeå). Vet inte om de är något speciellt märke, hon är mån om att handplocka sitt sortiment.

/A

fialoppan sa...

Vilka underbart fina julklappar! Var kommer bokstäverna framför madonnan från? Kram!