15 januari 2008

Lycka

Oftast när jag gör mina layouter så blir jag åtminstone hyfsat nöjd, men nån gång har det faktiskt hänt att jag insett att jag aldrig kommer att kunna rädda en layout jag håller på med och helt enkelt bara slängt den i papperskorgen. När man gör ett minialbum är det inte lika lätt, då ligger ju sidorna mycket mer fast på något sätt. Men igår gick det inte längre, jag var tvungen att riva bort allt på en sida i albumet jag håller på med, och ikväll kanske en till ryker, vi får se. Det känns i alla fall mycket bättre nu. *LOL*

Här en sida jag blev nöjd med!

P.S. Jag blir väldigt väldigt glad över alla fina kommentarer jag får i bloggen - tack!
Ha en bra dag!

14 kommentarer:

fraise sa...

Men men men- vilken läcker LO! :-)

Sara sa...

Jag förstår att du blev nöjd med denna, så läcker! Vad är det för något roligt papper du har??? Det med hålen...

Kram Sara

pysselpetra sa...

Känns ju tryggt att veta att även du gör en miss ibland ;) för jag är en stor beundrare av dina skapelser och djupt imponerad av allt finns du lägger ut. Det blir liksom mera uppnåbart när man vet att det finns några som vi inte får se :)
Fortsätt imponera och inspirera!!!

Joanna sa...

Snyggt, snyggt!! :-D

Anonym sa...

Suipersnyggt! Jag undrar oxåöver hålpappret ;) Maria

Anonym sa...

Det är sannerligen svårt att tro att du skulle kunna åstadkomma något fult. Det handlar nog mer om att du är kräsen. :) För övrigt diggar jag (som sagt) ditt användande av piprensare.

Anonym sa...

Jag älskar alla dina layouter men jag kan förstå att du kan tycka att dina layouter inte blir lyckade jämt eftersom man är alltid mest kritisk själv. Du är grym på att scrappa och du är min färginspiration!! Tack!

kram/Helena

ps. Jag undrar också över det sjukt snygga hålpappret?!

Emma sa...

Ah denna gillar jag skarpt! Vet annars hur det är när man bara känner att det inte funkar med en LO man håller på med... oftast brukar man iaf bli som du säger ganska nöjd men ibland bara måste man få slänga :)

Silje Røe Hagland sa...

wow! Den LOen er bare helt NYYYDELIG! Elsker den rosa bakgrunnen, og detaljene <3

Jeg vil se mer!!! :D

<3 silje

Bellis sa...

Och de stämplade ringarna (?) är också sjukt coola! Inspirerande, helt klart. :)
kram /Anna

Diana sa...

Klart man ska bli nöjd med det man gör, varför annars hålla på!? :) Jag tycker det är helt OK att kasta sådant man inte blir nöjd med, det är en styrka ;)

Glad för att du valde att ha denna kvar. Urfin! Gillar att cirklarna går igen på fler ställen :)

KRAM

Karoline Sigoldson sa...

Kan verkligen vara frustrerande ibland när det inte funkar...
Jättefin LO! Gillar allt!
:-)

Anonym sa...

jätte snygg!!!
du är så duktig!! gillar dina starka färger!

/linda

Anna/Augusti_73 sa...

Tack för alla fina kommentarer! Jag blir oerhört glad för varenda en av dem. ♥

Det "håliga pappret" är inget papper. Det kallas punchinella och är det som blir över när man gör paljetter. Jag har köpt mitt från USA - googla på punchinella så hittar ni.