29 januari 2008

Anja, Lisa och jag

Anja Pärson har ett, Lisa Miskovsky har ett, och nu har jag ett också! Coolaste smycket, shedevil (som står för "jävlaranamma"), designat av supermultitalented Malin Jonsson, som (bl.a.) tillsammans med Tom Stenback har företaget Credd Jewellery. Världens bästa hubby gav det till mig i födelsedagspresent, och han har kommit på det helt själv (oftast pekar jag på vad jag vill ha...). Bästa presenten! Jag fick ett scrappat(!) kort också, med ett presentrim.
Vill du också ha ett shedevil-smycke så säljs de hos
Kii.

Och jag fick en massa andra fina presenter också, som familjen skickat: presentkort på Body Shop och jättefin mössa och halsduk och en söt liten blå kanna med vita prickar från Green Gate och en peng från rara momma. Det här måste vara en av de bästa födelsedagarna ever!

12 kommentarer:

Zarah sa...

Sött :)

Anonym sa...

Grattis på den riktiga födelsedagen!! :)

Marie/Sockergrynet sa...

Vilket underbart smycke!! Stort GRATTIS på din dag!! :)

kram

Marie - Med mina händer... sa...

Det enda som saknas är ju en Pippi tårta. ;-) Annars hade din födelsedag varit fulländad.
Gullig kille du har!

Grattiskramar från Marie

Christine sa...

Grattis på födelsedagen!! =D

Anonym sa...

Grattis igen ;) Snyggt smycke! Vilken födelsedag ;) maria

Tack för de gulliga kommentarerna på min blogg *glad* KRAMKRAM

Linda Muhr sa...

Grattis Vännen!

Kram Linda

Miss Goldie sa...

Grattis på födelsedagen!
Måste bara fråga, vad har du för kamera? Du tar så otroligt snygga foton!

Anonym sa...

Men vilket coolt smycke,
o Grattis på Födelsedagen!!

Anonym sa...

Grattis tjejen! Tack för den gulliga kommentaren om sjuksköterskemössan i min blogg! / Elin

Bellis sa...

Grattis på födelsedagen!!
Smycket är ju supercoolt! Och bilden är väldigt snygg. :)
/Anna

Anna/Augusti_73 sa...

Tack snälla för alla gratulationer!
Ja, visst är det fint?!? Har gått omkring med det hela dagen och tittat på det och smilat fånigt. =D

miss goldie: Tack! Jag har en Nikon d50 (och inget annat, var lite förvirrad i förra inlägget) och fotar oftast med mitt 50mm objektiv. Jag behandlar i princip alltid mina bilder i Photoshop - vissa mer, andra mindre.