20 januari 2008

Lilltrollet


12 veckor idag!

9 kommentarer:

Lisa sa...

Gud, Anna han är ju så himla söt att man bara dör! Åh, jag skulle vara en så dålig matte till det där trollet för jag skulle skämma bort honom alldeles :)

Marie/Sockergrynet sa...

Jag som älskar bordervalpar, men Rally är nog bland det sötaste jag sett!!! ;D

elin79 sa...

Vad roligt att just du kommenterade min LO om blombuketten när det var just du som var inspirationen till den, du använder alltid så härligt mycket färger och det försöker jag bli bättre på. Riktigt riktigt glad blev jag!

Hoppas du har haft en skön helg med allt som hör till. Vad mysigt att ha en liten valp i hemmet.

Jag... sa...

Grattis på 12-veckorsdagen sötis!

Joanna sa...

Ooooh så himlans, himlans söt!

Anonym sa...

Ja - hur söt får man vara!!!?
Jag tror just jag blev kär... =)

Silje Røe Hagland sa...

Grattis :)
Saa utrolig soet, jeg smelter!!

<3

Anonym sa...

Så sööööööt!!!! Maria

Anonym sa...

Men naaw vad söt liten goding! Man vill ju bara pussa på honom! :)