28 januari 2008

Fuldjur och annat roligt

Igår hade jag kalasfika - tjuvstartade lite, lika bra att ta tjuren vid hornen och få det överstökat. ; ) Gästerna kom med fina presenter, bl.a. det här rosa "fuldjuret" (givarens uttryck, jag tycker han är ett rätt fint fuldjur), som faktiskt har rest hit ända från Thailand. Han hade med sig en kompis också (rosa han med), som inte syns i bild (man kan skymta honom längst till höger). Och så fick jag presentkort på hotellfrukost och en jättefin blombukett och ett presentkort på go'fika på stan tillsammans med givaren och en biljett till helgens Littfest och en jättefin kudde med Umeå-mönstrat tyg och en spännande historisk bok som ska innehålla "krig, romantik, spänning, kärlek, hat och ond bråd död" - det bådar gott! Tack så hemskt mycket för alla fina presenter, jag känner mig alldeles överväldigad - jag fyller ju inte ens jämn siffra!

Ha en bra vecka!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyller du år idag tro? Stort grattis i så fall! :) Vilket jättesött findjur! ;)

Anonym sa...

Grattis grattis... sött fuldjur!!! Maria

Lilo sa...

Grattis, grattis, grattis söta du!!! Fuldjuret var gulligt tycker jag! =)

Cattis sa...

Då stämmer jag oxå in och säger Grattis!!=D
Och det där "fuldjuret" tycker jag var jättesöt!


http://kathis.blogg.se/