12 januari 2008

Jan08


Trevlig helg!

8 kommentarer:

Claudia79 sa...

ÅÅ underbara LO:s bägge två!! Och vilken söt liten Rally:)
Vad är det för märke på det turkosa stjärnpappret *Me like!*

Anna/Augusti_73 sa...

claudia79 - Tack för dina snälla ord! Det turkosa är inget stjärnpapper, det är en tejo jag köpt från SiStv.
Trevlig helg!

Anonym sa...

Supersnyggt ju!

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, så snygg! Älskar färgerna. Förstår inte hur du får till det med alla färger och mönster... Men snyggt är det!

Marie sa...

åh så snyggt!! urfint med det vita "nätet"(?)

Sanna F sa...

Så jätte snyggt o härligt färgglatt
Kram från SannaF

Miss Goldie sa...

Jisses, vilken härlig scrapstil du har! Önskar jag kunde få till nåt liknande nån gång, men jag fegar alltid ur när det gäller att kombinera starka färger och olika mönster...
Jag är också från Finland, bor i Vasa nu. Vi har en gemensam bekant, Annika B. Vet du vem jag menar? :-)
Dessutom såg bruden Mia väääldgt bekant ut, visst är hon från Närpeshållet? Henne kände jag på den tiden vi brukade festa i Fagerö och Grånne, typ 15 år sen. Det var tider det :-D
Ha det bra!
Anna-Lena

Anna/Augusti_73 sa...

*LOL* Om ni inte redan har räknat ut det så är tejo mitt nya ord för tejp. ; )