22 november 2007

Puss & kram, momma!

Det här kortet gjorde jag till min mormor när hon fyllde år. Jag gjorde det utifrån Nancys workshop i hennes blogg Scrap This!. Superenkelt och superfint och också superenkelt att variera! Nancy gör en massa fint, och hennes kort är perfekta små projekt att lifta när inspirationen tryter - att man kan använda en massa spillpapper är en bonus!
Jag använde samma mall till de sju korten jag gjorde i fredags kväll, ja detta var ju ett av dem. Jag som aldrig skickar julkort kanske faktiskt får iväg några i år...!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Oooooo sa fargglatt o fint!

Unknown sa...

Åh, va fint... bra inspration för mig som sitter med massa julkort att göra!

Anonym sa...

Jättefint! Jag har också sett hennes kort, härliga. Får vi se dina julkort också? Eller läser mottagarna här (jag har det problemet, kan inte lägga ut något pyssel alls nu känns det som eftersom många läser min blogg)?

Sanna F sa...

Vilket urfint och härligt kort!!! Stjärnpappret är hur snyggt somhelst!!!

Anonym sa...

Vilket fint kort i fina glada färger!
www.asamia.blogg.se

Emma sa...

Superfint kort =) Har "liftat" ditt inlägg där du listade några favoritalster och har med ett från dig, hoppas det är OK (har skrivit att det är ditt samt länkat). Ha det bra!

Anonym sa...

Snyggt - och kul att jag hittade en ny blogg som jag inte läst innan! :-)

Anonym sa...

Så läckert måste in och kika med en gång.
Ha en skön helg
/Gunilla

~Nancy~ sa...

Woooww.. girlie!! Your card looks awesome!!! Thank you so much for taking the time to do something with my workshop!!! Awesome!!!!!!!!

Love your work so much!!!!! Your use of colors is amazing!!

Enjoy the rest of your weekend!!

XOXO