09 november 2007

En liten bok om Ella Aline

Förra helgen var vi i Piteå på Ella Alines kalas, och ett kalas kräver ju så klart en present, så vi hade köpt ett tryck från Isa Form till Ella. Eftersom vi skulle vara på plats i Piteå så hämtade vi trycket hemma hos Isa. Det kändes ungefär som när man var 15 och såg Carola Häggqvist, helt osannolikt och "wow, liksom". Jag babblade på som en tok, hon tyckte nog att jag var lite konstig. *LOL* Nåja, det här trycket valde vi:

Bild: Isa Form

Ellas mormor och morfar bor ju i Piteå, och det är en bra bit ifrån Uppsala, vilket betyder att de inte träffas så ofta som de skulle vilja. Därför (och som tack för palten och det goda kalaset - TRE tårtor, vansinnigt goda, jag säger bara) gjorde jag en liten present till dem också, En liten bok om Ella Aline:






Happy Friday!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin present! :)

fraise sa...

Helt ljuvlig liten present! Urläcker som allt du gör! Hoppas gängorna har fallit tillbaks på plats nu? :-) Jaa- när man tänker efter finns det mkt att vara tacksam över här i livet. :-) För att återgå till ditt tidigare inlägg. Och tack för dina rara ord. Det värmer när man sitter och fräser över sina LOs som aldrig blir som man tänkt sig. ;-) Ha en riktigt lovely helg!

Anonym sa...

waou !!!

Anonym sa...

Men shit, vilket läckert minialbum! Så fint dekorerat. Lovely!

Anonym sa...

trycket ar sa snyggt. och hade mina foraldrar fatt ett sa fint minialbum om sina barnbarn (vi bor ocksa lang borta) av nagon av mina vanner hemma sa hade de blivit overlyckliga :). sa omtanksamt av dig.

Sanna F sa...

Vilken underbar present!
Jätte snyggt och gulligt minialbum!!!!

Anonym sa...

Såå otroligt fint tänkt av dig!! Superfina små album!!

kram
Kicki

Anna sa...

Vilket underbart minialbum. Allt du gör är verkligen fantastiskt fint. Du är en stor inspiration för mig.

Anonym sa...

osannolikt fint

Anonym sa...

Hej Anna! Boken om Ella A. blev ju helt super-duper-fin! Den är bland det finaste jag har sett!

gluGirl sa...

Du är ju hur duktig som helst!
Den här blev underbar och en perfekt present. Wow!

Anonym sa...

WOW vad sött, jag tror jag svimmar!
Du är bara sååå duktig!!
En scrapidol!

Anonym sa...

Helt enkelt UNDERBAR!! =)