25 november 2007

Evighet

Hoppas att ni alla har haft en trevlig helg! Jag har inte gjort något speciellt; städat, pysslat, fikat hos goda vänner. Hade tänkt hänga upp adventsstjärnorna i fönstren också, men det får allt vänta tills fönstren är tvättade. Igår kväll var jag och Ozzy ensamma hemma, då gjorde jag en LO till SWE och åtta julkort (nästan klara, finliret kvar) och sen två till i morse. Körde med samma papper på alla, så det gick snabbt!
Veckans ord på SWE är 'evighet'. Så här blev min tolkning (ber om ursäkt för det dassiga fotot):

P.S. Skickar en speciell hälsning till Urban idag: grattis på födelsedagen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Anna, jag är mer än glad för att du frågade. Och för att jag sa ja. Och för allt som hänt sedan! Tror att jag talar för Pär också. Kramar från Lisa

Anonym sa...

Forst svar pa Din fraga; nej jag har inte virkat blommorna sjalv, sa flink ar jag tyvarr inte...

Vilken underbar LO Du har knapat ihop!

Anonym sa...

Tack för gulliga kommentaren.*nyfiken*:Har du haft någon användning av knapparna?/Kramar

Anonym sa...

Vackert som vanligt! Du o dina LO's är så inspirerande! Tack för att du delar med dig!

Claudia79 sa...

Denna är toppenfin! Så härlig i färgerna!

Anonym sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen! Det är så härligt att se dina alster för de är så inspirerande och utstrålar scrap-o skaparglädje med alla färger och kreativa detaljer. Tack för att du gång på gång får mig att vilka springa mot scrapbordet! Grymt!