11 november 2007

De e inte klokt

Ljusår efter alla andra har vi precis sett Efter bröllopet på dvd. Mycket bra film som jag varmt kan rekommendera, om det är någon annan som mot förmodan inte redan har sett den.

Veckans ord på SWE är "klok", så här blev min LO:


Imorgon (idag!) är det söndag, då skulle jag vilja hinna massor: jobba (tråkigt) och scrappa (roligt), och klockan 15 ska jag på söndagsfika till goda vänner - vi ska testa att dra igång ett "fikalag" istället för vårt matlag som tyvärr är lagt på is för tillfället.
Skön söndag på er alla!

5 kommentarer:

Sanna F sa...

Underbart härlig layout!!!
Färgsprakande och så DU!
Kram från SannaF ♥

Anonym sa...

Härlig lo! :) Den där filmen har jag inte ens hört talas om faktiskt, då kanske jag får se den då!

Karoline Sigoldson sa...

Jag har inte heller hört talas om den filmen...får kolla upp det!
Jättefin LO och minialbumet som du har gjort är ju helt underbart!
Hoppas att du har en bra helg!
/Karoline

Anonym sa...

Underbar LO!!
Supergillar den!

Anonym sa...

Härlig LO!!! Den rubriken måste jag bara få låna!!