15 november 2007

{Fem favoriter}

Hej, hallå, jag är här. Jag lever, men jag scrappar inte. *LOL* Har inte riktigt fått lusten tillbaka än, så jag har scrappat väldigt väldigt lite. Har endast gjort en sak till SWE denna vecka, men på fredag ska jag och Liv Saga scrappa igen, så förhoppningsvis har jag nåt snajdigt att visa i helgen. ; )

Istället hade jag tänkt ladda upp några foton från Ella Alines kalas, foton på Ella och lilla farbrorn, men se det gick inte heller, eftersom min dataskärm bestämt sig för att inte känna av några USB-kablar, och jag är för bekväm för att börja åla mig på golvet bakom burken, eller komma på andra kreativa lösningar.

Så. Istället får ni Fem favoriter. Otroligt vad mycket fint det finns!

{badanka}

{ania}

{danielleq}

{Plastic}

{Xstine}

1 kommentar:

badanka sa...

å¨men tack!!!!!!!!!!! du de är en av mina favisar me:) Ha en bra torsdag