08 november 2007

Flickrmosaik

Har varit ur gängorna lite på sista tiden, känner ingen större lust att scrappa, ingen större lust till något alls, faktiskt. Går mest omkring och oroar mig för allt möjligt och otrivs. Men jag och Liv Saga ska ha miniscrapträff igen på fredag, och det ser jag faktiskt fram emot.
En del saker finns det att glädjas åt: Jag har fått tillbaka datorn. Igen. Och den funkar så här långt. Det har snöat och världen är vackert vit och solen skiner. Jag och Ozzy ska på dejt med Liv Saga och Dolly - glada lyckliga hundar gör en glad. Och så några saker till också, men de är privata och delvis lite hemliga (nä, jag är inte gravid *LOL*).

Här kommer i alla fall lite Flickr-inspiration:

1. duckfeeding (widescreen), 2. Reach For The Sun, Crazy Beautiful!, 3. drama, 4. Scatter My Winter Dreams...., 5. it's christmas already..., 6. fresh baby bits, 7. Time, 8. Seagull4b1Img_00010, 9. Glass, 10. Tower Under Construction3, 11. Untitled, 12. wedding invitation, 13. The MAD Greek, 14. Street Warrior Scream, 15. Charged with Light, 16. OMINOUS

3 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Hej Anna! Ibland är det ju så där... Kanske speciellt nu på hösten. Orken och lusten lyser med sin frånvaro.
Det är nu det är extra viktigt att vårda solen inombords.
Lyssna på musik, tänd ljus och mys till det. Se någon bra film, gå på bio, läs böcker.
Ta ett bad (om du har möjligheten), bodyscrubb:a kroppen, lägg en ansiktsmask. Jag gjorde det igår och det är SÅ skönt.

Sköt om dig! Skickar positiva tankar till dig!
Kram! Marie

Anonym sa...

Fina Anna, var inte ledsen! Ibland är det bara lite tråkigt och så - rätt som det är - så blir det roligt igen. Jag är nyfiken på de hemliga sakerna du är glad för (tror att jag vet en, men vilka är de andra?). Ella Aline och Pär och jag pussar på dig (Ella är nybadad så hennes pussar är extra mysiga och goda). Kärlek!! //Lisa

Claudia79 sa...

ÅÅå lyllos er som har snö!!*längtar* hoppas inspirationen kommer åter snart! Du är en scrapstjärna på min himmel!**Kraam**