18 november 2007

En tjej kom ut

Hej! Kommer ni ihåg mig?! =)
Hoppas att ni alla har haft en skön helg! Själv har jag tagit det lugnt, fikat med goda vänner, druckit säsongens första glögg, promenerat, kollat film, pratat med min syster i telefon i 1 timme och 20 minuter, och jag har faktiskt scrappat en hel del. I fredags var Liv Saga här och pysslade igen och då gjorde jag sju(!) kort, och idag har jag gjort två layouter till SWE plus en "vanlig" som inte riktigt är klar än.
SWE kör en färgutmaning idag med grön, rosa, vit och gul, så här blev mitt bidrag:

Hoppas att ni får en bra vecka!

3 kommentarer:

Christine sa...

Superhärlig!!! =)
Helt i min smak ;)

Karoline Sigoldson sa...

Vad vacker! Vilka fina dekorationer!
Låter som att du hade en supermysig helg!
Sju kort, shit!! Jag som var så stolt att jag lyckats göra ett!! i helgen...:-)

fialoppan sa...

Superfin! Härliga dekorationer!