08 november 2007

Mer att vara glad och tacksam över ♥

alla goa värmande kommentarer jag får från er Ozzy, som har en aldrig sinande ström av pussar att dela ut goda vänner som bryr sig om en att man har någon man längtar efter och som snart kommer hem och som längtar lika mycket efter en själv att jag är frisk att min familj mår bra att man - faktiskt - på det stora hela har det fantastiskt bra, även om man ibland glömmer bort att uppskatta det och även om inte varje dag är en dans på rosor att jag har en pappa att uppvakta på farsdag att det finns någon som tycker att man är bäst och duktigast och vackrast i världen när man tvivlar på sig själv meddelanden på Facebook från gamla vänner som man faktiskt saknat vacker musik som får en att gråta mys framför brasan i öppna spisen kära vänners bebisar som man får hålla i famnen och pussa ibland, även om det är alldeles för sällan

2 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Jag håller med om allt, ja, utom hundpussar då...;-)
De är jag hemskt glad att slippa då jag är väldigt hundrädd...
Detta borde man ju göra en LO om...
Ibland fokuserar man ju allt för mycket på det negativa och glömmer allt fantastiskt man har omkring sig att vara glad över!
Tack för påminnelsen...
:-)

KarinSN sa...

vilka bra glädjor. När hösten blir mörkare får glimtarna lysa klarare. *kram*