23 maj 2007

W 2.0

Har känt mig lite oinspirerad på sista tiden, vet inte riktigt vad det beror på. Tycker inte att jag har några foton som tilltalar mig och inga fina dekorationer och inga roliga idéer, allt är bara negativt. Lyckades i alla fall få ihop den här igår kväll (det finns en W version 1.0 också, men den har jag inte lagt upp. Kommer om ett tag.):

Valde medvetet ett papper med mycket mönster som bakgrund, men jag vet inte om det blev så bra. Det känns som om det är för stora kontraster och ser enbart rörigt ut, men när andra gör samma sak blir det alltid så himla fint. *Suck*
Om det inte händer så mycket här framöver vet ni vad det beror på. Är jag i en svacka är det oftast bäst att bara vänta ut den. Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Måste bara säga att jag avgudar dina alster! Och dagens alster är inget undantag. Hoppas att svackan inte blir så långvarig!

Kram, Linda

Anonym sa...

Den är översnygg! Som vanligt, DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG! Kram!