02 maj 2007

Tillbaka igen

Nu är jag och Ozzy tillbaka i stan efter vårt Valborgsfirande i Sthlm/Uppsala/Morgongåva, Micke är kvar i Sthlm. Det var lite spännande att flyga hem eftersom jag skulle flyga med Ozzy helt själv, men det gick jättebra. Han är nog världens coolaste hund.

I lördags var jag och syrran på Papprikas maraton, men det blev inget scrappande utan vi ägnade oss helhjärtat åt Mias och Peters inbjudningskort till bröllopet. Och vi blev faktiskt klara med 60 stycken! Vi blev jättenöjda båda två, fast huvudsaken är väl att Mia och Peter blev nöjda. Tyvärr kan jag inte visa några foton, de är ju lite hemliga än, men när de väl är skickade ska jag visa hur de blev. Nu är det "bara" adresserna kvar, som jag ska stämpla med mina snapstamps... =)


Valborgsmässoafton var solig men kall, men det var trevligt ändå, med båtrace och picknick i Uppsala och god middag och trevligt sällskap och världens roligaste morfar i Morgongåva. Tack för att vi fick komma!

Scrappandet har gått långsamt på sista tiden, ska försöka komma igång igen - har fått hem en del roliga saker så scraplusten börjar infinna sig.

Inga kommentarer: