27 maj 2007

Dagens

Har haft en mysig lördag med besök på Björkstamarknaden, långpromenad med Stieg Larsson i lurarna, Lisa Miskovsky på Idun och avskedsfest för bästa Linda som flyttar till Stockholm - allt i underbart sommarväder.

Dagens fynd:
Har länge tänkt gå till Konstnärsshopen och köpa ett nytt album, men som med mycket annat har det helt enkelt inte blivit av. Idag slog jag till, och de hade 30% rabatt! Det fanns endast ett 12*12 raspberry kvar så det blev inte mitt förstahandsval vad gäller färg, men till det priset så var jag nöjd ändå.




Kolla förresten vad fina man kan göra de här albumen, om man orkar/ids/har lust/är inspirerad:

Bild från American Crafts.

Dagens "fy fasen vad skönt att det är gjort":
Jag avskyr verkligen att montera stämplar, jag är sk*tdålig på det. Då är det inte så skoj när man köper ett helt alfabet som ska monteras, som t.ex. det här som kom igår...


Men nu är det gjort, och imorgon ska jag försöka använda det också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dom albumen är supersnygga! Snyggt stämpelalfabet också.

Anonym sa...

Gillar också alfabetet - snyggt!

Inte visste jag att dom har (hade) album på Konstnärshopen. Har varit in där och letat scrap-grejer nån gång, men tycker inte dom haft nånting nästan. Fast nu var det ett tag sedan. Gillar också AC albumen. Fick 3 st med posten i fredags =)

Anonym sa...

Vilket läckert alfabet!! Det skulle jag oxå vilja ha.. ;o)

Kramis