19 maj 2007

Älskling

Har gjort ett bidrag till till Rallyt. Denna gång blev det en idol-scraplift, och jag valde Nisa Fiin. Jag gillar Nisas stil, bland annat för att hennes LOs ofta är ganska enkla, men ändå inte. Jag gillar också att hon ofta låter de mönstrade pappren tala, utan att behöva lägga till en massa dekorationer (som jag själv gillar att göra *harkel*). I min lift utgick jag ifrån själva designen/layouten, även om jag justerade den lite grann (gjorde t.ex. om den till en 12*12). Det blev egentligen lite av en dubbellift, eftersom jag inspirerades av två olika layouter hon gjort, men det är den till vänster som är min egenliga lift-lo.

Nisas LOs:


Min tolkning:

3 kommentarer:

Sanna F sa...

URSNYGG!!!
Gillar verkligen din tolkning av hennes layout! Snygga färger!

Maria M sa...

Hej! Har varit runt och kikat tillbaka i din blogg och jag måste säga att man blir verkligen glad av ditt scrappande! Även om jag själv inte har liknande stil så tilltalas jag verkligen av din LOs. Ha det bra! Mvh Maria

Anonym sa...

Snygg tolkning!!! Och tack för länken till Nisa Fiin...har varit in och kikat och jag säger bara "WOW"

Kram/C