25 maj 2007

Äntligen fredag!

Jag ääälskar fredagar! Min favoritdag på hela veckan. =)

Som ni vet har jag känt mig lite oinspirerad på sistone. Ibland tror jag att det kan bero på att jag lägger så stor press på mig själv på att varje LO jag gör hela tiden ska vara bättre och roligare och snyggare och coolare än den förra, och det säger ju sig självt: det funkar inte. Ibland går det ner, ibland går det upp, så är det bara.

Hur som helst, jag har haft ett litet projekt i bakhuvudet ganska länge, och nu tog jag tag i det. Det var så härligt, för jag kunde bara släppa alla krav och göra precis som jag ville. Projektet är lite hemligt än så länge - jag vet inte om personen som ska få det är här inne och smyger - så jag låter er bara få en liten kik:

Happy helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Waaah! Jag vill se!

Ellinor sa...

Med tanke på färgerna på tjuvkiken ser det väldigt lovande ut!

Ulrika sa...

Det ser jättefint ut. Nu blir jag lite nyfiken.... Ska bli kul att se det färdiga sen.

Anonym sa...

Nu blir jag jättenyfiken!! Ska bli spännande att se!

Malin sa...

Å vad kul att jag hittat din blogg!! Är ofta inne på scrappiz å beundrar dina alster där, tycker du gör så underbara grejer å det här albumet e ju inte direkt nått undantag verkar det som, längtar efter att få se mer!!
Tack för all inspiration du sprider!
Kram Malin