05 maj 2007

Smickermailet

Kommer ni ihåg smickermailet jag fick för ett tag sen? Det var detta det handlade om. TwoPeas Garden Girls har valt ut sina favoriter i galleriet, och Stacey Sattler mailade mig. Så här skriver de på TwoPeas:

The last few weeks the Garden Girls have been putting together a big list of Users that they want to make sure you see... They want to point out their wonderful work, the great things that they create and post on Two Peas for the joy of all of us to see and be inspired by. We wanted to say " Hey! Make sure you don't miss this one! This one has done some seriously fun work! This one really inspires me...".

Och så här skriver Stacey om mitt galleri:

Anna's Gallery is something to behold. Sit down, grab a cup of coffee and be prepared to have your socks knocked off! Her layouts are bright and happy with bits of this and snippets of that, and clusters of eye-catching goodies! YUM! I love it when I really have to study a page to figure out what's going on. Anna's work is an inspiration to me--after looking at her pages I yearn to get out my supplies--lots of supplies--and get scrapping. Thank you for sharing your creativity with us, Anna!

Här kan du se alla valen - supercoola och inspirerande layouter!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart!
Du är en av de bästa scrappare jag någonsin har sett, älskar dina LO och du får mig att vilja scrappa, inte bara göra kort..utan vilja testa nya saker och andra färger än mina vanliga..

You rock girl!!

Kram Linda

Marie - Med mina händer... sa...

KABOOOOOM!!!! 16 sprakande layouter av dig på en sida - shit, vilken kick! Jag blev träffad!!! :-D Helt knäsvag.
Jag skulle så himla gärna vilja bläddra i ditt/dina album - vilken upplevelse det måste vara. Alla färger, alla dekorationer och alla känslor du förmedlar. Godis för ögonen och själen!

Jättekul att du blir uppmärksammad på Two Peas!! Grattis!!! Nu ska jag sluta skriva en massa utropstecken... ;-) Men du är skitbra. Med tio utropstecken.

Anonym sa...

Grattis! Får hur mycket inspiration som helst av dina LO! Du är såå duktig!

Joanna sa...

Dina layouter ÄR verkligen något extra!! Jag som älskar starka och härliga färger är ju totalt nerkärad i din scrapstil! :-D
Grattis till uppmärksamheten på 2Peas, det är du verkligen värd!

Anonym sa...

Du är ju GRYM!!!!
Så kul att du blivit uppmärksammad på 2peas! GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!

Mikaela sa...

Ja det var ett smickermail som heter duga! Men du är sååååå värd det, du är en av mina absoluta favvisar.