02 maj 2007

PS:ad Mia


Det är så roligt att leka i Photoshop! Jag är inte alls särskilt duktig på det och jag har aldrig gått nån kurs, men det är roligt att pröva sig fram (och frustrerande när det inte blir som man vill). Eftersom jag inte är så haj på PS kör jag ofta med finesser som andra som är mycket duktigare redan har gjort. Det finns t.ex. massor med actions och penslar att piffa upp sina foton med.

Jag har länge velat gå en kurs, men eftersom de flesta kostar skjortan och lite till har jag istället satsat på en bok: Photoshop CS2 för digitalfotografer. Lär jag mig allt som står i den, då kan jag mycket. =)

2 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Hej! Ps e alltid kul. Jag har själv aldrig gått nån kurs, men min pojkvän e rätt duktig på det så han får guida mig när d e nåt.. Här e en sida som jag brukar använda mig av när jag vill ha lite nya penslar. http://www.brusheezy.com/brushes

Anonym sa...

Det blev ju Jätte Snyggt!!!!!