06 mars 2008

Punchinella

Jag har fått flera frågor om vad "det där med hål i" är för något, som jag har använt på flera av mina senaste layouter (t.ex. på den här och den här och den här). Jag har svarat i kommentarerna tidigare, men det kanske inte har uppmärksammats av alla. Det kallas för punchinella och är helt enkelt det som blir kvar när man gör paljetter. Det finns i massor med färger, och jag har köpt mitt från SkyBluePink. De är trevliga att ha att göra med och när leveransen väl skickas går det på en vecka. Däremot kan det dröja någon/några veckor innan paketet skickas.

4 kommentarer:

Meri(txell) sa...

Oooopsss, sorry! Jag måste ha missat det... Tack snälla för svaret, det är verkligen jättehäftigt! Kram, Meri

Anonym sa...

haha, skulle just fråga det :)
det ser ut lite som bubbelplaststämpling fast tvärtom... typ - häftigt iaf!

fraise sa...

Mmm... måste hålla med där om att de inte är såå snabba. Det tog över tre veckor innan jag fick mina. Fast när de väl kom blev jag såå glad att det snabbt glömdes bort! :-) Du råkar inte veta var man kan hitta pom pom trims(band)?? Tänkte att du kanske skulle veta?? :-)

Anonym sa...

Tack för svaret!!! Ska absolut kolla in dessa godingar! Kram Maria