03 mars 2008

Wilmer Kaj Levi

Mitt bidrag till dagens skiss på SWE:

Ha en bra vecka!

6 kommentarer:

Jag... sa...

Ooooohh!! Jag ÄLSKAR dina alster! *kärlek*

Anonym sa...

Galet galet snygg LO! :-) Får man fråga var du brukar scrapshoppa?? Och vad är det för en snygg swirl på LOn? Har tyvärr ingen blogg eller nåt,men jag heter iaf Kristina. :-)

Anna/Augusti_73 sa...

Tack för era snälla kommentarer! *glad*

Kristina - swirlen är en rubon från Basic Grey. Var jag brukar shoppa är svårare att svara på. Just nu shoppar jag väldigt lite faktiskt =( . Tidigare handlade jag en hel del från USA (Two Peas, KT Crafts, Lifetime Moments, SiStv), men det har jag nästan helt slutat med. Har inte heller någon speciell svensk affär där jag handlar allt (tyvärr) utan det blir lite här, lite där.

fraise sa...

Gorgeous! :-)

elin79 sa...

Denna eftermiddag och kväll har jag tillbringat med att lifta denna LO av dig. Finns att se i min blogg, tack för inspirationen!

Diana sa...

Grymt häftgigt med vita konturer på AC chiboarden!