12 juni 2007

The Whole Nine Yards

Här kommer hela alltet!








19 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken snygg bok. Färgsprakande och full med kärlek. Supenfint!!

Anonym sa...

Vilket underbart konstverk! Helt makalöst läckert och snyggt!

Helena Påhlsson sa...

detta är bland det snyggaste jag nånsin sett !! Stum av beundran .....
MVH Helena

Anonym sa...

Hej Anna!

Vill börja med att berömma dina underbara alster. Super snyggt!

Sen undrar jag över två saker, svara gärna hit, jag besöker din blogg ofta :)

1. Var hittade du stämplar till din systers inbjudan. Gillar väldigt mycket hjärtat med prickarna och texten "bröllop". Var/vilket märke kommer de ifrån?

Var de stämplade och embossade i vitt?

2. Redigerar du dina bilder i photoshop innan du lägger ut dem? De ser så fina ut. Förresten använder du en system digitalkamera? En Nikon, Canon?

Tack på förhand och ha en fortsatt bra vecka!

hälsningar
Katarina

Anonym sa...

Underbart album, vilken lycka som spirar från det.... Kram Maria

Anonym sa...

Tack för alla komplimanger! *glad*

Katarina, stämplarna är köpta på Ljunggrens pappershandel i Gamla stan. Jag är osäker på vad det är för märke, kanske deras egen design? Korten är både stämplade och embossade med vitt (stämplade med vitt mest för att man ska se var stämpeln hamnat).

Jag redigerar oftast fotona i Photoshop innan jag lägger ut dem. Ibland bara curves och/eller brightness/contrast, men är det människor på fotona använder jag ofta olika actions för att poppa färgerna eller få vintagekänsla el.dyl.

Jag använder en Nikon D50. Mitt nyaste objektiv är ett 50 mm fast objektiv (AF 50/f1.8D) som är superkul att ta porträtt med. Har också ett 55-200 och 18-55.

Hoppas det var svar på dina frågor!
/Anna

Malin sa...

Så fantastiskt fint, hon måste ha blivit så glad!!
Jag kan knappt sluta kolla på det!!!
Å dina foton är oxå helt fantastiska, du är en konstnär ut i fingerspetsarna!
Kram Malin

Anonym sa...

Helt fantastiskt! Hon måste bli överlycklig!

Anonym sa...

Det blev helt FANTASTISKT fint!
Hon är en lyckans ost din syrra! =)

Anonym sa...

Otroligt läckert! Den skulle man vilja pilla på IRL :)

Anonym sa...

Sååå fint! Alldeles fantastiskt! Och grattis till att din superfina scrapjacked-layout kom med som en av favoriterna! :)

Mikaela sa...

Såååå snyggt att jag smäller av!

Karoline Sigoldson sa...

WOW! Vad snyggt! Vilket arbete! Måste ha tagit hur lång tid som helst att göra!
Verkligen supersnyggt! Din syrra och make kommer bli jätteglada.
:-)

Marie - Med mina händer... sa...

Så mycket kärlek!!! *gåshud och tårögd* Så makalöst fint!

Joanna sa...

Men gudars så snyggt!! Jag tror jag trillar av stolen av beundran!

Ulrika sa...

men gud så snyggt!!!!

Anonym sa...

Sååå fantastiskt snyggt!!!! Du är otrolig!!!

Kram!

Anonym sa...

Oh god. Jag hade ju helt missat det här albumet. Så grymt snyggt. Helt otroligt. Jag finner inte ord (och det är konstigt eftersom jag snackar så mkt i vanliga fall.)

Anonym sa...

Jösses vad fint! Vilken tid det måste tagit att göra, och vad glad mottagaren måste blivit.