07 juni 2007

Amy Butler

Min nya favorit vad gäller papper är Amy Butler (K & Company). Har köpt hela Belle-serien, och de är så fina att jag skulle kunna rama in dem och sätta upp dem på väggen precis som de är.

Min absoluta favorit är Belle Gothic Rose (bilden), men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det. Däremot har Linda och Sanna gjort varsin LO utifrån samma papper och samma foto - kolla vad härliga de blev!!

Slängde ihop en LO ikväll med ett av Amy Butler-pappren (var faktiskt med på Scrapjacked för första gången! Även om det kanske inte blev så himla likt...). Bildbevis imorgon. =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack vännen!
pappret var verkligen fantastiskt att jobba med, härligt mönstrat och glittrigt...

Kram Linda

Marie - Med mina händer... sa...

Men du har väl sett Badankas tavlor i köket?

http://badankor.blogspot.com/2007/05/konstigt.html

Det hade varit JÄTTEFINT med de där papperna!!!

Anna/Augusti_73 sa...

Linda: Varsågod! =)

Lily: Japp, jag har sett dem, och tanken har slagit mig. Problemet är väl egentligen bara att jag inte har någon bra plats att hänga upp dem på.

Sanna F sa...

Tack för gulliga orden!
Jag gillar också de papprena!!! : )


KRAM o trevlig helg!