01 juni 2007

Nattprat och kärlek

Har precis lagt sista handen vid "Dolly {hjärta} Mormor", det blev aningen senare än jag hade tänkt mig. *LOL* Känner mig rätt nöjd med resultatet, men jag är rädd att jag gick lite för långt med tanke på att den som ska få den är en kvinna i min mammas ålder. Nåväl, nu är det som det är och eftersom den ska levereras till beställaren och överräckas till födelsedagsbarnet imorgon är det bara att gilla läget. Hoppas du inte svimmar, Liv Saga! Och inte din mamma heller. =) Bild kommer imorgon. Eller idag, hur man vill se det.

Lämnar er med lite kärlek. Köpte två såna här gigantiska LOVE-chipboards från Making Memories. Tyckte de var fina som de var så jag ställde den ena direkt i bokhyllan. Får se om jag orkar dekorera dem nån gång.

Kärlek!
/A

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ladda upp,ladda upp!!Vill se resultatet nu!*lol*
Ha en fin helg med massa sol o värme,
kram kram!

pysselpetra sa...

älskar din blogg, den är så inspirerande!!!Måste fråga var du köpt LOVE chipboarden. Min son heter Love och känner att jag bara måste ha en sådan till hans rum.

Anonym sa...

Petra, jag har köpt den på Two Peas. Det är Making Memories som gör den, kolla här http://twopeasinabucket.kaboose.com/shop.asp?derMars=11047710F2D112492C649

pysselpetra sa...

Tack! och bäst av allt var att de var så billiga - man kan köpa flera!!!